3 maj

 idag har varit en riktigt händelserik dag!

började tidigt imorses, då min man övergav mig kvart i sex... ensam i min varma, gosiga säng.
Gick upp och duschade och åkte till skolan. Där hade vi en som vanligt fruktansvärt tråkig datorlektion. (vi får sitta vid datorerna i två timmar liksom..) sedan gick jag och provjobbade faktiskt. haha, på vinci. Det var en av de mest konstiga upplevelserna jag upplevt. Jag hade noll erfarenhet och lika stor koll på vad restaurangverksamhet innebär. Och jag fick inga direktiv, det var bara att plocka undan efter matgäster.. Jaja. Vi får väl se om det händer något! Sedan direkt efter det, åkte jag med mina vänner Jennifer och Linnea ut till Fristad för att hämta bil!! Det är nämligen så att Jennifer fyller 18 och har fått körkort idag!! Så jäkla sjukt bra jobbat. När vi lämnat av Linnéa drog vi till McDonalds (egentligen för att köra drive-in.. men så blev det ej, hihi) och firade med McFlurry och Cheese ♥ Sedan körde hon hem mig. Hihi! Väl hemma käkade jag lite innan det var dags för match nr två. Matchen orkar jag inte tala om. Klar upshape sedan förra matchen (förlust med 0-15...). Vi spelade rätt bra och förlorade med 5-1. 3 mål i baken som var helt klart onödiga. Sedan, inspirerad av min myndiga vän, körde jag hem från Hökerum. Haha. Det är kul att köra bil hur dåligt det än går. Lite som med innebandy faktikst. Viljan finns, även om tekniken sviker. Haha.

Så, varsegod för en tråkig uppdatering.
Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Fan vad jag är bra!!!! Och du var ett utmärkt sällskap

2010-05-04 @ 08:36:01
Postat av: julia

grattis till jennifer! och duktig du är mandyyyyy, blir så stolt :D

2010-05-06 @ 20:28:33
Postat av: thereseee

bajsunge! att du inte berättar att du har provjobbat :/ det hade jag ju velat vetaaaaaa. men hoppas du får jobb där iaf :)

2010-05-07 @ 22:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0