Ytterligare en helg

som gått till historien! Har varit en riktigt jäkla lugn helg vilket jag känner att jag behövde, har vart alldeles för mycket utgångar för min smak det senaste.. Haha, torr tjej? Näääää, egentligen inte, men har inte vart frisk senaste tre veckorna typ, och utgång två dagar i helgen på det stärker väl inte immunförsvaret direkt. Men nu är jag på g igen, på fredag smäller det once again och då är det hemma hos mig :) Den gången är det party med mes chics, kommer bli najs känner jag på mig!

I övrigt är veckan som följer trés interesting. Hoppas den går fort, j'aime nämligen!
Den lär ju som gågna veckor bestå utav träning och plugg, och sedan är det fredag och då vet ni vad som händer, och på lördag är det earth hour vilket absolut ska uppvaktas. Kanonbra anledning att släcka, tända lite ljus och mysa bara ju! Vill minnas att jag spenderade förra earth hour i en bil påväg hem från Skene. Mindre underhållande kanske...

Om vi ska vara lite nedstämda också finns det en hel del som tar energi från mig just nu... Hoppas att ha det avklarat imorgon, det finns människor man helt enkelt inte är menade att umgås med, och så är det bara. Jaja, orkar inte låta sådana människor ta min tid ifrån mig, alltså lägger vi energi på det imorgon.

Vi höööörs mon blogg, puss brudaaar!

Kommentarer
Postat av: juliaaaaaa

duktig tjej du äääär, kommer bli himla roligt på fredaaaag! :*

2010-03-22 @ 22:03:20
Postat av: Filippa

bruudddarrrr ;;)

2010-03-26 @ 14:20:33
URL: http://honsomkallasfilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0