encore en söndag

En vecka sedan jag uppdaterade idag, så here's for you! :)

Ja, vad har hänt i veckan då? En snabbrepris så att säga va;

Måndag - Skola, Hem till Calle, möte i stan, träning.
Tisdag - Skola, Hem, tjänade lite pengar, fotbollsträning!
Onsdag - Skola, bad förövrigt, åkte hem på 3timmarshålet, skola igen, sedan till Calle!
Torsdag - Skola, Studio Max 3d(?) i två timmar, sedan hål på tre timmar igen.. Sedan historia, sen gick jag på stan med mami, och sen hem och fotbollsträning!
Fredag - Skola till 12, hemma vid ett. Städade och lite skit, peppade inför kvällen. My bruds kom vid sextiden, sen vare gött Rhodostagg här hela kvällen!
Lördag - vakna outhärdligt tidigt, vid nio tror jag.. Blev uppdragen av mamma, åkte med hon och pappa till stan. Fick agera smakråd då jag inte hittade något själv - min pappa är numera stolt ägare till ett par röda chinos. NICE! Haha, mamma köpte också massa grejer, kändes lite lame att inte köpa något. Åt världens godaste lunch på Oliven, asgoootttt, sedan var det ut till Dalsjöfors, satt i sekretariat för Rångedala IK i några timmar. Sen på kvällen in till stan med mamma, hyrde film och lite sånt, sen hem, tittade fotboll, hade earth hour, och sen kom min pojke hit :) :) :)
Söndag - var tvungen att gå upp vid elva då calle skulle åka härifrån.. Åt frukost, satte mig vid datorn, och nu har jag pluggat historia i någon timme. Ska om ca 1½ timme åka till Dalsjöfors igen, för att titta på Calles match, och sedan är det återigen hem, plugga, sedan ut och springa en 6kilometare förhoppningsvis! Så kan jag somna göttt ikväll.

TJEJER, vill bara påminna om att det är 76 dagar kvar till RHODOS! På Rhodos där så gör man det på stranden, gör man inte det så gör man det med handen, livet är en lek så gör det med en ..... osv! :)

MIGSJÄLV; vill bara påminna om att det är 11 dagar kvar till Frankrike! :) :) :) :) 

OCH FYRA DAGAR TILL LOV. Så jäkla najs.


Inne i en personlig högkonjuktur tror jag. Vi hörs babes! pusskaalaaas


Kommentarer
Postat av: julia

6 KM???? JAG TROR JAG DOOOOOOOOOOOG, hur orkar du? :O helt sick! hehehe

2010-03-29 @ 15:20:01
Postat av: tezzyyyyyyyy

och GBG snaaaart!! :D hur många dagar???? typ.... 8 :D

2010-03-29 @ 22:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0