13-Mars-10

Goddag bloggen!

Sitter här i ett alldeles, alldeles nystädat rum och tänker lite på både gårdagen och den kommande kvällen!

I kronologisk ordning ska jag väl börja med gårdagen - nu när jag äntligen kan skriva om den!
Den började väl egentligen direkt efter skolan, det var då de slutgiltiga förberedelserna satte igång.
Jag gick upp till guldsmedjan för att hämta ut halsbandet, och sedan mötte jag upp julia, vi köpte present nr 2, dvs champagnen, och gick och inhandlade mat. Sedan åkte vi upp till lägenheten på kristineberg där vi direkt satte igång med förberedelserna, lagade mat, bakade kladdkaka, blåste ballonger med mera! Sedan åkte jag hem, mamma sydde till min klänning och jag fixade alla Thereses uppdrag, och sedan satte operation kidnappning igång! Haha, hämtade Therese och satte på henne ögonbindel och iPod så att hon inte kunde se eller höra något, som kunde avslöja vart vi var eller vart vi var på väg! Vi kom fram till huset, och åkte fel hiss upp och ner ungefär en miljon gånger, skrattade fan ihjäl mig, och Therese varken hörde eller såg ju något.. HAHA, det var verkligen så jävla roligt. Och sen, började vi med firandet av våran artonåring, en jäkla massa mat, tårta, uppdrag, alkohol, dans och skratt. En jäääkligt bra kväll med jäkligt bra brudar helt enkelt!!

Så, vad händer då ikväll? Upp till julia om några timmar, där ska vi förfesta några tjejer innan vi drar iväg för att fira Lillestöls 18årsdag! Han har nämligen fyllt år, så det blir party tillägnat honom, av honom. Är visserligen inte alls taggad, får väl hoppas att det kommer.

Idag har jag städat mitt rum som ärligt talat såg SÅ förjävligt ut, tvivlar på om det någonsin har vart så rent som det är nu! Så det är skönt, får se hur länge det håller i sig! Sen snabb lunch, tänkte skriva lite här, och så är det fysikplugg framöver nu i några timmar.. Om jag orkar vara så duktig då, vill säga.

Bjuder på två vackra bilder från kvällen, Thereses tårta som kom till under högst onyktra förhållanden, vilket man kan se på utformningen. Vågade inte ens på mig att försöka stava till Therese så det fick bli Tessy :)
Therese 18!

Och en bild på mig, Ida, Elsa och Jacqi med utsmyckning i en limited edition form!
och serptentieneer

Helt perfekt kväll brudar! Ser fram emot nästa ♥


Kommentarer
Postat av: therseeee

TACK FÖR NI GJORDE EN SÅN SPECIELL DAG FÖR MIG! hihi det var den verkligen <3

2010-03-15 @ 22:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0