10-Mars-2010

Bonsoir mon petit blogg! Och alla mina bloggläsare, Therese, Julia, Jennifer, Emilia m. ev. flera :)

Idag är det den 10 mars, och jag har idag spenderat x antal timmar på uf-mässa på Åhaga.
Sålt typ 15 necessärer, behöver väl sälja 50 till för att kunna betala tillbaka allt.. Haha.
Det får bli väl, är helt hes efter de tre timmarna vi hade till försäljning idag.
Hoppas att jag är på riktigt försäljningshumör imorgon, så att vi får sålt många!

På tal om något helt annat är det riktigt svårt att skriva ett blogginlägg av något överhuvudtaget värde när man smsar med tre personer samtidigt som man håller igång en chatt-konversation på facebook. Det här med msn, vad fan är det liksom?
Men jag har ju lovat Julia att blogga, för hennes simpla nöje. Vet dock inte om jag lyckas underhålla henne!

Förressteen, (nös precis på min mobiltelefon för den intresserade) kom precis på hur sjukt jäkla bra denna helgen kommer bli. HIHI, helt crazyy ju. Fast det kan jag förståssss inte skriva här.

Vad jag däremot både kan och tänker skriva här är att imorgon fyller min bästaste bästa vän 18 år!!!! Galet, helt galet, vuxen kvinna typ! Får väl försöka uppvakta henne in some kind of way tomorrow.
Men hur skulle det gå till liksom? Wo bu shi dao. Har ju UF-mässa hela dagen.

NÅVÄL, nu får det vara nog för kvällen. Kommer att höras snart, promise.

Har fått upp skrivakänslan lite igen, känns kanonskönt och galet bra.

 

Pusss och kram för ikväll MINA VÄNNEER


Kommentarer
Postat av: mats

aww, glömmer du din mest trogna läsare :-(

2010-03-11 @ 06:01:57
Postat av: julia

TACK AMANDA :D du är så himla snäll som tänker på mej och ÄNTLIGEN börjar uppdatera lite mer igen! helgen komemr bli bääääst, puss!<3

2010-03-11 @ 18:37:01
URL: http://shooolia.blogg.se/
Postat av: thereseeee

sjukt najs helg!!!!!

2010-03-15 @ 22:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0