två på samma dag!

Helt sjukt ju, två inlägg på samma dag..

Drog med mamma till mataffären (sket i att plugga dvs).
Tänkte vara snäll och bidra med 100:- till allt hon skulle köpa till mig,
visste inte att solkrämer och schampon och rakhyvlar och sånt var
så jäkla dyrt.... Haha, mamma fick betala 500 utöver min hundring.
Stackars henne, förlåt. :) Barnet i mig kom fram också, tvingade henne
att köpa tre Milda-produkter för att jag skulle få en Shrek badhandduk.
Hahahaha, den ligger i säkert bevar jämte Barcahandduken nu ♥

TÄNKTE IALLAFALL MED DENNA BILDEN BARA SÄGA ATT JAG ÄR REDO
FÖR RHODDAN NU!!! Typ livsnödvändigt kit, bara Alvedon som saknas ju!
Redo för rhoddan!

PUSS OCH KRAM

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Fett avundsjuk på dig min snyggggging!!



Pussss

2010-06-07 @ 21:17:02
Postat av: jjjjjj

JAG FIXAR ALVEDONEN!!!!!!

2010-06-07 @ 22:25:17
Postat av: amandaaa

hihihi, fattar det bästa jennifer :)



bra jullan, förväntar mig inget annat ;)

2010-06-07 @ 22:41:40
URL: http://mandaan.blogg.se/
Postat av: theresee

HAHAHA Sjukt, vi har typ samma saker. iaf hälften av aaaaaaaaaallt. vi tänker nog då rätt lika trots allt ;D

2010-06-07 @ 22:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0