har fått mitt liv tillbaka

känns som att jag har fått mitt sociala liv tillbaka nu när skolan lagt sig och sommarlovet närmar sig..
tackar så hemskt mycket för det :)

klockan är nu strax efter elva och jag har precis kommit ur duschen, sitter här och självtorkar, haha. intressant läsning.

har vart ganska effektiv idag, tro det eller ej. jag har visserligen mest gått och klagat på att jag inte fått något gjort.. efter skolan gick jag och köpte present till mi madre, som fyller år imon! sedan åkte jag hem, klagade lite över att jag inte hade något att ha på mig på avslutningen (var rätt depp atm faktiskt). så mamma tog med mig in till Jolina och köpte en bedårande rosa hunkydoryklänning, million thanks :) efter det gick jag och handlare ytterligare lite nödvändigheter, skoskavsplåster, nagelfilar, pincett och lite andra sånna grejer, till rhoddan/skolavslutningen. sen handlade jag och mamma en miljon onyttiga saker.. hahaha, så fick vi såklart avstämning. de va rätt kul ja :) sen åkte jag heeem, och väl hemma städade jag först båda badrummen och tillochmed mitt eget rum.. wow typ! sedan har jag skrivit min packlista♥ och filat på lite andra grejer inför veckan som kommer.

sista skoldagen i årskurs två imorgon. bestående utav betygssnack x2 och kinesiska.
jag ser såå mycket fram emot lov. sååååå mycket asså :)

men vet ni vad kära läsare, nu är det natti för mig. klockan står insälld på 05.20 imorgon, för att hinna sjunga för mamma innan hon går upp.

PUSS och KRAM ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0