6 juli!

Hej söta små vänner
Det är redan 6 juli. Galet vad tiden bara springer på!
Måste uppdatera er lite om vad som hänt sedan sist med. Grejen är som följande, jag glömmer typ av i samma ögonblick som jag gjort något vad jag har gjort. Om ni hajar! :) Så ja, i'll give it a try.

Förra veckan, var det fint väder om jag minns rätt, och då solade jag antagligen! (Y) Sedan på onsdagen blev det mycket aktivitet. (Sämre väder ju) Åkte till Kinna, stan, träffade Jennifer och köpte present till Linnéa, träffade Calle och köpte shorts, åkte hem, tjänade lite pengar, gick några varv i Aplared med Therese, åkte in och käka mcdonalds vid halv elva(?) på kvällen.
    Torsdagen sedan bjöd på ut-och-äta-gång med Linnéa och hennes vänner eftersom hon fyllde 18! Mysigt var det, och på kvällen när det blev krogen för dem andra åkte jag hem tilll Colle för att fira 10 månader. Wow typ.    
    Fredagen bjöd på Ullared, med min bäste vän Tessan Hedlund. Vi åkte tidigt, shoppade, åkte och solade på Holsjunga strand, åkte hem, fixade oss och åkte till Julia där vi spenderade kvällen med våra bästa vänner hihi :) 
    SEDAN var det lördag, då åkte jag till Varberg med Calle och hans släkt och solade heeeela dagen, och var astrött på kvällen.. så vi grilllade här hemma :)
    Söndagen spenderade vi morgonen i solen, sedan bakade vi! Haha, jag suger på att baka egnetligen. Men det blev gott, fast vi lagade mat med en gång för vi blev hungriga istället. Sen gick vi upp till idrottshallen och spelade fotboll med Johanna och Marcus, sen åkte vi hem till Calle igen.
    Och igår var det måndag, då var jag på jobbintroduktion (och såg Cornelia arbeta hååårt, hihi) och sedan följde jag med Calle till polisen och sjukhuset. Så det tog typ heelaa dagen.. 
    Idag har jag vart hos ungdomsmottagningen imorses, sen i stan lite med mami, och så har jag städat mitt rum idag. Så jäkla skönt.. och nu ska jag dra mig från datorn för jag ska gå på bio med Linnéa, eclipse ska vi se :D


HAHA jag suger på att blogga. Bara kastar ur mig allt. Men så. Nu vet ni vad jag har gjort :D puss och kram och gos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0