soon to be


åh så många drömmar och förhoppningar man har.
men skulle det annars vara värt att göra något, om man inte strävar efter något?
tveksamt faktiskt :)

det som ligger i den absolut närmsta framtiden blir nog bra.
veckan kommer iallafall se ut som följande
(min kalender är skrämmande tom!)

onsdag; skola till halv tre. ledig kvällen sedan. blir nog att pallra ut kroppen och springa!
torsdag; börjar elva, har två lektioner. sedan är det sista musiklektionerna för terminen!
                 efter det blir det väl hem och mysa
fredag; det lär ju bli denna dag som gör veckan värd (längtar redan!). Först är det skola -
               börjar efter tio någon gång. efter högskolan ska jag möta upp en vän och så blir
               det en låååång fika. väl värd den, kan jag tala om. Efter det blir det att springa på
               stan lite- för att hitta ytterligare en mors-dag present (och såklart lite grejer till mig
               själv). efter det börjar det dra ihop sig mot min systers studentbal - självklart skall
               jag gå dit och kolla på henne och alla andra fina människor! efter det blir det för-
               modligen Änglar och Demoner på bio, den ska tydligen vara bra har jag hört :)
               Efter det kanske vi drar vidare någonstans - eller så blir det hem och mysa med
               älskling. det blir bra vilket som :)
lördag; helg! förhoppningsvis blir det fint väder och då blir det att steka utomhus! kanske
               borde tänka lite på svenska- och naturkunskapsproven som är i veckan. man slappar
               av så mkt när man vet att det är sommarlovsdags snart! aja, det blir det sista för 
               terminen så jag får skärpa till mig lite.


haha! fan vilken tur jag har. internet lade av, men blogg.se sparade mitt inlägg trots att allt stängdes ner.
puss på er !


bild
jag vet - asfin! hahha


Kommentarer
Postat av: therese

VILKA ÄR DE PÅ Bilden :D ?

2009-05-27 @ 13:24:56
Postat av: amanda

du å jag !

2009-05-27 @ 15:51:00
URL: http://mandaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0