everyday

livet har ibland ett roligt sätt att komma ikapp oss. på gott och på ont, skall väl tilläggas.
men idag har jag känt mig nöjd. varför?
de tre dagar denna vecka hittils har bestått av har jag gjort följande;
- slutprov i kemi a!
- nationellt prov i matte a (del 2)
- engelska nationella muntligt
- svenska tal

Vet ni vad detta betyder mina kära vänner?
För det första; att jag har inte mycket kvar till resterande uppgifter och kan från och med nu fokusera på det lilla som är kvar!
För det andra; att det snart är slut på ettan. snart skall jag få njuta utav 10 veckors underbart sommarlov, där jag kan få göra precis vad jag vill!  släppa allt som heter ansvar och sola, läsa, bada, mysa, resa, eller vad faaaaaan som heeeeeeeelst! Haha, har sommarlov någonsin varit såhär efterlängtade? Jävligt tveksamt

I helgen blir de mys, förhoppningsvis.
Imorgon har jag lite fullt upp lite hela dagen, fredag kanske det blir gbg och sedan bär det av till ett hotell, där jag och christian +hansfamilj skall sova i helgen då hans pappa ska gifta sig :)
så på lördag blir det att sjunga lite, på kvällen blir det fira lite, och på söndag blir det vila mycket.
haha.

åh. pusssssssss
pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0