en onsdagskväll

Egentligen har det känts som Torsdag idag tycker jag. Jag kan inte släppa tanken på att det är fredag imorgon. Kanske för att min helg börjar imorgon! Jag är nämligen ledig på fredag! Så skönt. Så det är helg från imorgon tills nästa onsdag (om en vecka idag!) då vi börjar igen. Blir ju som ett litet lov! Tyvärr har jag ganska mycket att göra, det är lite mindre kul. Svenskauppsats som måste bli gjord, matte som jag ligger mycket efter i. Vi ska inom snar framtid även ha idrottsprov och samhällsprov.

Idag har jag verkligen inte gjort någonting! Har känt mig såååå lat! Var med Therese från halv fem till åtta, och vi spelade lite gitarr, och låg i min säng och gjorde ingentiiiing. Jag har idrottsläxa tills imorgon egentligen, men den orkade jag inte göra. Sedan från åtta till elva satt jag och åt kvällsmat (pizza) och pratade med mamma och Emelie. Mysigt!

Jag brukar och borde inte vara uppe vid denna tiden. Det är skola imorgon och jag ska gå upp 05.45 som vanligt!
Men åh vad jag längtar efter ljusare tider. Det behövs nu!

Pusssssssss
 
Min (tekniska) önskelista!
Min tekniska önskelista. Den rosa acerdatorn för 4000:-, Nikon D60 för runt 6000:- och
en display till min sonykamera, runt 1000lappen.

Min inspiration till att fortsätta plugga!

Kommentarer
Postat av: therese

bajsunge!!! leka oftaare!

2009-03-05 @ 19:16:34
Postat av: amanda

Jaa, det är ju inte mitt fel precis hehehehehe!

2009-03-06 @ 11:36:02
Postat av: Leonora - The Crazy one

sv; vad härligt du :D



Åh, tack så mkt :D

2009-03-09 @ 14:15:03
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0