planering

Här sitter jag och planerar (känns det som) hela 2009 här vafan! ;)

Nja, men jag vill att allting ska flyta på så bra som möjligt och
jag vill inte bli skoltrött då jag går en jävligt krävande linje och
jag ska försöka orka med den tänkte jag ;)

Detta kan ju självklart uppfattas på olika sätt, det ena som
patetiskt och pedantiskt, och brist på förmåga att vara spontan.

Men det kan även uppfattas som stor förmåga
att vara organiserad och välstrukturerad.

Jag vill uppfattas som den senaste ;)



skrivbordet just nu ;)                               och mys!
           h


Kommentarer
Postat av: mumin

coolt skrivbord! Planera mera!

2009-01-02 @ 17:25:32
Postat av: amanda

du har väl besökt detta skrivbord många gånger i ditt liv? ;)

2009-01-02 @ 17:27:49
URL: http://mandaan.blogg.se/
Postat av: Isa

Du liknar fan Amanda Seyfried (bruden i Mamma Mia)

2009-01-03 @ 13:58:31
URL: http://isabellatomaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0