värsta najs

underbart skönt när man har grejer på g tycker jaaaag! :)

igår spenderade jag lite quality time med my frieeends, asbra är ni!


imorses var det dags för min innebandydebut.
kan väl mest sammanfatta det som hahahahaha.
det var jääääääävligt roligt, men min insats? Nej :D

shit vad dålig jag är på att blogga.. OKEJ

och imorgon är det först therese-time, sen är det
dags för johannas luciakröning :D eller ja, fannys
luciakröning egentlgien men jag åker ju för att
titta på min lilla sysstteeer, den snyggaste tärnan (H)

sen efter det är det dags att göra en blixtvisit till
målsryds missionskyrka, om jag hinner, för att öva
till luciatåget nässta söndaaag!


och, jag ska hinna med att plugga engelska någon dag också.
greaattt. typ måndag.



JAJA; puss och hej min aälskade läsare THERESE EMILIA OCH JULIA <3


Kommentarer
Postat av: emilijao

anmäler min närvaro :) <3

2009-12-05 @ 21:07:01
Postat av: Mihing

hej, jag är fortfarande här!



hejdå.

2009-12-06 @ 13:06:04
Postat av: julia

filma kröningen, vill se! kommer nämligen missa då jag är på bio vid den tiden....men filma om det är någon söt låt :D PUSS

2009-12-06 @ 14:24:36
URL: http://shooolia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0