POUR JULIET

hej underbarablogg, detta inlägg är härmed tillägnat julis.
mest för att hon är min bäzta läsare.

okej. what's up?

onsdag idag. galet lite att göra idag kan jag väl säääga.
kom hem från skolan strax efter två, och sen dess har jag
verkligen inte gjort någonting. eller jo, utsett fredagens
outfit, men jag vet inte om det är godkänt som sysselsättning.

torsdag imorgon, whatsup då?
- skola (bajs)
- köpa lucialiinne? haaaaallå panik
- lära mig min glans-stämma
- lussespex (najs)
- luciatåg för lärarna. lär ju bli galet kanon. eller? Njä
- sova som fasen

- upp tidigt som tusan, ta 7-bussen till stan
- luciauppträdande 1
- luciauppträdande 2
- luciauppträdande 3
- luncha
- klippa och slinga, NAJS!
- köpa lite nödvändigheter
- HEM
- till jennifer och fixaaaa i suppose
- förparty
- lussefäääst!


- luciaövning
- lunchaaa
- stan
- köpa julklapparrrr
- hem,
- kommer folk hit
- sova hos therese

- baka lussekatter tidigt som faaaaaan!
- match i vårgårda(!)
- genrep i luciatåget
- luciaframträdanden 18 & 20


HAHA ORKA jag suger på att blogga

























det var nog allt :)


Kommentarer
Postat av: julia

jag må då säga att du verkligen fått med allt, det enda som saknades var kissepauser :O

2009-12-09 @ 20:22:38
URL: http://shooolia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0