too little to much

fick tillbaka matteprovet idag. fick inte ig. så skönt!
annars lyser inspirationsbristen ganska klart över mig,
alla ord någonsin tänkta har jag nog tryckt ner i en
rapport som skall lämnas in som en del utav vårt projekt.
   åh gud jag orkar liksom ingenting och då blir datorn
en jobbig tröst eftersom den står där och ser så inbjudande
ut men det enda den gör är att sno massa tid och inte
alls ge någon särskild tillfredsställning. vad jag borde
göra är att ta lite tag i mitt liv. göra något vettigt. men
jag tillåter mig av någon anledning till att göra ett inget,
och det är nog för att projektveckan snart är över.
thanks god för det börjar bli sååå tråkigt och man villl
bara ha det överstökat. när fredagen lider mot sitt slut
ska jag bara fira, och vara så jävla glad att det är över.
det tar nog mer på krafterna än vad man vill erkänna
det blir väl mestadels facebook-surfande och bloggläsande
som ger några minuter av tröst i en annars ganska hopplös
tillvaro där alla gör allt men ingen egentligen gör något.
så fredagen är väldigt välkommen.
speciellt eftersom helgen verkar ha intressanta saker att erbjuda.
eller, intressanta är väl fel. underhållande kanske mer är ordet.
eller så kanske det bara är saker som man ser som underhållande
eftersom vardagen är så grå och pissig att till och med 
ett maratonlopp låter som ett trevligt alternativ.

perioder som dessa får man inte tappa huvudet
eller modet, orken, inspiration, engagemang, entusiasmen.
precis det jag gjort. tror jag.

är lite beroende av närhet nu. DET mina vänner vet jag inte varför.

jag vill ha sommar och shopping med vännen och fika med vänner och
bada och grilla och mysa och sola och åka bort långt och bara slippa
ha ansvar



nu ska jag göra något helt annat. lär ju bli att jag sätter mig vid tv'n. 

 


Kommentarer
Postat av: Marre

shoooz



är det inte i trean man ska göra projectarbete?? :D:D

2009-04-16 @ 15:53:58
Postat av: amanda

Jo, men obviously tycker dom att vi borde göra ett i ettan också. och ett i tvåan. och två i trean.

2009-04-16 @ 17:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0