natt

eller natt. tio i elva.

imorgon blir det optikern. förmodligen fixa ett par dåliga ögon of mine.
det blir iaf lungt innan skolan.

kommer tillbaka efter lunchen.
då är det två timmar och sedan är det påsklov.
det är sjukt.
det hade vart skönare att få klart projektet och sen fått lov.

efter det blir det kanske bowling med klassen.
jag vet inte och det beror ganska mycket på.

idag var det iaf vår med dom finaste. (man får inte skriva dom. de)
det var glass och sandwallsplats
men inget skolk från idrotten.
det hade dock suttit fint!

jag önskar mig lika bra väder som detta hela påsklovet
då kan allt faktikst bli ganska bra


ibland undrar man hur livet hade varit om man hade gjort andra val.
ibland fastnar jag lite i högstadieperioden 
   nog tur att jag kom loss.

nu är det sova.
imorgon är det upp sent.

nu vet jag att du läser detta jennifer. så hej! :)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej gumman!



Jag tycker om dig jättemycket!!!

2009-04-03 @ 10:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0