22.01

hmm. lite för sent.

det är mycket som måste hinnas med och för det mesta går det ganska bra.
vad jag önskar mig just nu är bara att det får bli en fet utbetalning i slutet av månaden
det är ju dock 10 dagar kvar så jag skall väl hinna dra ihop några hundringar kan man tycka :)
annars har det vart klent med det denna månad. synd. det är vår och mysiga känslor i luften

men, kortegestart på fredag! ska bli helt crazy iunderbart. nationella i engelska också som kanske inte
blir fullt så underbart.

imorgon är det tisdag vilket innebär massor utav matte, bild och idrott.

Å, idag körde jag bil för första gången. Förvånansvärt lätt måste jag säga, och jävligt roligt :D
ge mig några veckor så blir jag värsta rallyföraren.(haha inte)
men det var kul. och jag vill göra det igen.

nu skall jag i alla fall göra vettigare saker. och snart sova, för jag är så trött.
pussss å natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0