Utkast: å- dumma ...

å- dumma syster.
när jag har sovmorgon- och egentligen skulle sovit(?) till typ kvart över åtta,
stormar hon in och väcker mig vid sju.

fya.
sen gick jag och lade mig.
då behövde sis#2 hjälp!
men- vad gör inte en blödig själv för di behövande..?
    hah! det är ganska mycket det faktikst :)


Såå, jag sitter och laddar upp för den extremt "jobbiga" tisdagen
bestående av
Bild och form      1,5 h
Idrott                     1 h
Matte.                   1,2 h

haha :)
går man på gpt är det en jävligt skön dag :)

börjar halv elva och slutar fyra.
sammanlagt håltimme idag;
1 timma och 50 minuter.

nu ska jag gå och gå. :)

1 dag och 9 timmar sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0