mitt huvud är slut

ååh jag blir trött på att tänka - så jag ska sluta.

& föregående inlägg var nog impulsivt och enperspektivt,
jag har också befunnit mig där..

men det blir tröttsamt i längen, "vet du vilka som har gjort slut?"
hmm, jag är väldigt ledsen för din skull emilijaaa.
eller ledsen- så som du känner ska jag känna med dig! :)

men, som Lina sa;
Ibland är det bättre att välja att göra slut än att fortsätta vara orättvisa mot varandra
  - vilket fick mig att tänka ännu mera.

och om jag hade kunnat få fram det i mitt huvud för några år sedan
 kanske jag hade
lyckats att såra färre i mina dagar.

menmen- så kan det vara och nu tänker jag släppa detta ämnet.
och längta tills det blir vår (:

Kommentarer
Postat av: therse

guuuuummmaaan, :) <3

2008-09-20 @ 11:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0