it'd surely be tooo visible

hmm. tom och trött

och vem-fan-kommer-ihåg-att-skriva-här?

sommarlovet är över
och rutiner är återigen på högsta möjliga hastighet

nu är det
minstagemesammanämnare,
lord of the flies,
intervjufrågor (som fan ska vara klara på måndag-notetoself)
och blablabla.

hah. måste nästan göra mina frågor nu. faaast,
lördag 00.17. hahahaha. att göra det nu måste jag säga
sjunker tämligen lägre än att sitta och skriva detta.
så,
det får bli i min to-do list, för imorgon, älskade, söndag!

ååh, var på den mytomspunne joker-filmen igår (the dark knight jao)
hade vart bättre om jag kunnat se hela filmen.
jag hade ju bara en lins, den andra viljestarka linsen strök
tydligen med. hmpf.

jajaaaa, vem är jag att klaga.

adjö käre väään, ses snart igen.

Kommentarer
Postat av: Marke

adjösssss mindizzz

2008-09-07 @ 09:58:15
URL: http://knivskuren.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0