i don't do sundays

åh.
 söndagen lider mot sitt slut.
eller nä- jag lider mot söndagens slut.

skulle gjort massa idag som inte blev gjort
jag finns inte på söndagar!
inte en chans att du hittar mig.

möjligtvis en människa
som ser ut att vara bortkopplad från
civilisationen (läs de tre senaste seklen)

imorgon är det måndag.
då längtar man tills det blir fredag.

så går fredagskvällen fort.
och lördgagskvällen ännu fortare.

jag kanske ska satsa på att leva tvärtom.

ha jätteroligt på veckorna så att dem går fortare -
och ha jättetråkigt på helgerna så att dem känns längre

nää- state of mind: gone.

ha en fortsatt trevlig afton.
så trevlig du kan. om 1 timma och 9 minuter är det måndag
hya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0