aj

hmf, egentligen kom jag hem i fredags
idag är det söndag
men iallafall har gpt08 haft en mysig ensemble
på ekhagen. typ.

fast det var -40 inomhus och att mäta pHvärdet
var inte lika lockande som att ligga och mysa
och lyssna på när någon av alla 1000 spelade gitarr
och låtsas att man hade en brasa och något att dricka.
omän så bara té.

men jag blev förkyld och det var inte konsigt det-
för det var inte jag som hade mysiga sockar
eller en stor tröja.

Någon leker tydligen Nyår i min hals-
dom skippade dock all godis och mat
och gick direkt till tolvslaget.

godis och mat.
det var lätt att sammanfatta min helg märkte jag.


nej. nu ska jag städapluggatränafixa.

för imorgon är det måndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0