Finally & Äntligen

jag vet att detta kommer komma plötsligt .
men här har jag den äntligen! Min nya dator<3

Jappjapp, en Acer Aspire M3600 är det, med 19" monitor. (Och TV-mottagare, för den var tydligen viktig?)

Har dock ett antal saker kvar att skaffa till den, även om jag skaffade mig högtalare igår också :) <3

Behöver fixas till min dator;

?-          antivirusprogram, Norton AntiVirus 2008,

?-          music maker 14XXL inkl. keyboard,

?-          microsoft office 2007/2008 (Vista version)

?-          fotoredigeringsprogram typ Photoshop elr liknande

?-          the sims 2 + div. extensionpaket

?-          nerladdningsprogram

?-          klona dvd grejs

?-          något mer? :)

Mmm, här har jag tillbringat hela dagen! Den är fin, så fin, även om ingen annan tycks tycka om den
så du fagra dator som kostade mig 7249:- är min nuvarande favoritgrej. :)
(Nej, min TV, Mobil och Kamera är inte långt ifrån heller!)

Har tänkt att Christian ska få hjälpa mig ett tag, något som han absolut inte vill utan snarare ser ner på, men vad har man pojkvänner till om dom inte ska få hjälpa en då och då? :)

Man ska göra det man är bra på, har jag hört. (eller sagt.) Så den reglen är det bara att lyda!

Dock blev jag lite lack igår när det inte verkade funka med routern och diverse prylar ..


Lalala, även om humöret borde vara på topp, pga datorn m..m. så är det inte det.

Alltså, du har fan blivit konstig på senaste tiden.
Det brukade väl vara rätt bra mellan oss även om
vi inte typ hade samma intressen och grejer.
Men nu?
Du har verkligen blivit så sjukt annorlunda.
Man duger inte för dig längre?
Och det gör mig så jävla rädd.


Kommentarer
Postat av: Marke

*sudd sudd*

ah, så bra. men jag skulle verkligen rekommendera att byta ut norton mot någonting coolare DJ skydd som NOD32.
Finns mycket saker jag skulle kunna skriva här men jag är rädd för att det mesta av det jag skriver bara skulle spä på dina anklagelser om hur konstig jag har blivit och hur vi har glidit isär så jag låter bli.
vill du rätta till klyftan som uppstått så, call meh..

xoxo
Misse

2008-05-03 @ 19:49:53
URL: http://knivskuren.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0