det är inte ute än

hoppet finns kvar,
det händer inte alltför ofta
men nu,
när det väl händer
så händer det rejält
men det är inte varje dag
som jag skriver ett nytt blogg inlägg :D

har mycket att göra nu, i skolan och allt
har evolution och sånt som jag måste kunna liksååm
för hittills har jag bara fått vg+ på mina biologisaker.
måste behåålla mitt mvg lixlixlixlixlixlxixlixlxlxlxi :O
(min syster tycker jag är töntig )
menmen, sen är det svenskan, känns som att det
gick gnaska bra, men vem tusan vet
matten, gick väl sådär ;S
eh..
slöjd xDhahaha,  bm vill inte ge mig bra betyg xD


LALA, så mkt orkade jag blogga.
har historie prov att göra
och evolutionsinlämning!

adíos amigós

Kommentarer
Postat av: Mandinka

birgitta markov...

2008-05-01 @ 19:33:55
URL: http://www.knivskuren.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0