snabb uppdatering

Nu sitter jag hemma hos jeremy igen. Ar sa himla trott, och ska val ga och lagga mig snart, fast dem kanske tycker det ar konsitgt xD haha, men men. idag vill jag inte ha nagon maat, jag ar saaa matt.

Vi har vart i Bergerac idag, dar kopte jag fika :) har typ 145 euro kvar. men vi hade inte sa lang tidf i den stan :(



Bajsss, vad mycket jag saknar Christian nu :( :( :( :(

oCh saklart er, mamma och johanna :)

och sverige

och svensk mat

och mitt rum

och min skola


och saklart mina vanner

och CHRISTIAN <3

Kommentarer
Postat av: Misse

Fortsätter du med detdär saknandet kommer du hamna i en djup depression.

Tror att det vore bäst om du lägger allt bakom dig och bara glömmer.
Detta är ditt nya liv, det är bara att acceptera.

2008-03-11 @ 20:13:49
URL: http://www.knivskuren.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0