man kan inte vinna någonting på gymmet

Japp, nu sitter jag här igen. Fast det är vid en annan dator, och jag har inte tidigare skrivit blogg från denna datorn, så egentligen är det ju inte igen. Och nej kära läsare, jag har inte köpt en ny dator(än). Det är bara så att min pappa har råkat byta jobb så vi måste därmed byta dator, och då sitter jag vid denna, min ex. bärbara som nu står till familjens förfogande. Inte illa, ha? :)

Men, och det var ett stort men, att när jag kommer hem från österrike, om 3 veckor, så ska jag köpa en ny dator :)
Happy happy. Mest för att det inte är jag som ska köpa datorn. Utan mina föräldrar. Och om jag inte ska köpa datorn, så har jag typ 5000:- annat att lägga pengarna på. Gud vad tråkigt.

Ytterligare ett men, jag har inte tid att tänka på det nu. För jag ska till Frankrike, imorgon! Och hälsa på min fransman som var här för ett tag sen. Det ska bli trevligt, förhoppningsvis. Men också läskigt.
Ni ska få ta del av min packlista;
  • kläder
  • böcker
  • linser
  • skolsaker
  • mobil
  • kamera
  • 2 kilo godis
  • lite mat
Som jag sade till evelina; jag satsar stenhårt på att överleva den här veckan. Oj,  nu ska jag äta. Snabbt uppbrott, kommer alldeles strax tillbaka (:

Så, tillbaka. Hmm, nu vart det kallt, och jag är mätt mätt och sitter just nu och funderar på hur jag kommer överleva 8 dagar utan mjölk x) Också på en sak Therese sade igår. "Jag hade aldrig klarat av att skriva blogg, typ vara ledsen hela tiden, och tänka så mkt på alla dåliga saker". Jag har fortfarande inte fått nån förklaring och FATTAR inte vad hon menar. Jag känner mig inte så ledsen i allafall. Mjaja, tänker på det gör jag ju nu i alla fall.

Perran säger:
gggggggggggrrrrrrrrrrrrrrrrr


Hmm, han måste ha tagit fel på mig och Tessan. För, som han sade igår; vad har du gjort hos nice ass Tessan?
Sedan sa han ytterligare saker, menmen det tänker jag inte nämna för nååån som inte ingår i mitt och Thereses förhållande. Det enda jag kan nämna är; Simon, Du har KONKURRENS :)

Just det, just det. Jag är nybliven förälder. Till Max, Evelina, Mony och Jennifer. Ensamstående mamma och allt. Inte illa med tanke på att jag tydligen är Max barn också. För eftersom Max är över 16 går han som vuxen. Nu råkar våran franskalärare Marie också vara vuxen, och eftersom de också råkar ha samma efternamn, blev de; Mr & Mrs Max och Marie Axelsson. Med 23 childrens. Varav en av dem är jag. Inte illa alltsålito.

Förresten kom Theresy in på msn precis, men jag får tha diss av henne nu :( Elvin får duga att prata med tills Tesslito lever igen. Oheaah, she's alive och Elvin gick offline, men nu kom hann tillbaka. Oj, vad ryckigt allt måste  bli för dig ;)

"Vi hade inte såndär grej så vi sket i det. Om du fattar."
Jag fattade inte.

Nu har jag skrivit klart för idag, och om jag inte skriver något imorgon, så ska jag säga hejdå för en vecka. :)

HEJDÅ :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0