je suis en france

woho je suis en france maintenant et j'ai besion d'écrie en français pour le sentimentales :D

ocksa for att det inte finns nara svenska bokstaver har: det ar lite surt for allt pa tangentordet sitter pa ett x antal olika platser x)

menmen, om ett tqg ska vi ga och ata pa en annan skola, ut i bajsregnet fast det kan ha vaxlat till sol. allt i frankrike inomhus ar sviiiinkallt och jag kommr fa lunginflammation ifall jag inte anvander jacka 24/7. ganska skoj yooo.

hmm, man borjar bli lite hungrig, men viska ju kaka treratters sen pa den andra skolan, forratt huvudratt och efterratt.


annars bor jag val i ett bra hus, vi sitter i datasalen nu i fransmannens skola. jag har fatt ett eget rum i alla fall, till skillnad fran nara andra som maste dela rum. jag namner inga namn men det var en tjej och en kille som delade sang i natt ;) haha

jaja, idag har vi tagit en promenad i det gamla "St Foy de la grande". St Foy kommer sig av att en tjej som hette St Foy blev helgon i just denna stad. Det var la lite trevligt, och veta. Vi har med vart vid en flod, med typ tt stup.

Nu ska vi ga och ata Pusshej

Kommentarer
Postat av: thereseeeee

moahaha :D de låter kul , specielt de där me att en tjej å en kille fick dela säng
? :O :O

2008-03-10 @ 16:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0