frankrike, dag FYRA

eller ja, tre om man tanker sa. men jag tanker positivt och dag fyra ar det da. om 5 dagar ar jag pa vag hem!! saaa lycklig jag ar for det :) ta inte illa upp frankrike men jag langtar hem.

fast idag, ar det inte lika farligt som det var igar, for jag har inte haft lika trakigt idag xD haha, naaej men jag har klarat mig battre utan er fjollor darhemma idag.

just nu saknar jag speviellt Therese :(
for det ar hon jag pratar med pa msn just nu :D

och saklart, min lillasyster :)

man ja, sahar har dagen varit i alla fall;

Det forsta vi gjorde, var att vara i klasserna. Da pratade vi lite engelska med nagra elvaaringar och jag fick typ 5 smatjejers msn. x) Sedan skulle vi vara med pa deras idrott, assa de som var 14-15 ar. Da var det boxning. Jag forsokte halla mig till alla svenska tjejer (vi var 4 stycken xD) men iaf; sa tvinga lararen att tva killar skulle valja tva tjejer att boxas mot, och sjalvklart blev da jag och veronica valda!! suuur man blir :/ men iaf sa slog han typ ihjal mig. sen tog vi pa oss handskar och da fick jag slass mot en fransk tjej (jag skrev slass istallet for boxas for FAAAN vad hon slog mig!!) ett x antal slag mot huvudet som lizette filmade xD haha, len i alla fall. sen akte vi till en vingard pch smakade pa massa vin och fick hora en ca 5000 minuter lang redogorning om hur man gor viner. jaaattekul tyckte vi allihopa. sen kopte typ alla en flaska vin och gick! hahah xD


sen sluitade alla fransman vid 12 sa vi akte hem :) och sen akta vi och bowlade efter ett tag. vi var dar i tva timmar och det var saaaa trakigt xD hahaha, sista timman lag det typ doda svenskar over hela bowlinghallen! hahah

aja, det ar typ dagen fram tills idag. nu ar klockan 18.37 och jag tanker avsluta detta inlagg med att saga

JAG SAKNAR DIG THERESE :)

Kommentarer
Postat av: THereese

jag saknar dig med :((( GAAAAAH, tar snarrt mopeden ner :) as tråkigt här hemma, allt bara bajsar sig ändå ^^

2008-03-12 @ 18:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0