bara fyra dagar kvar

jappajpp, om fyra dagar kommer jag vara hemma och eventuellt ha ett stycke pojkvan vid min sida :)
men idag har det vart en ocksa rolig dag da jag har vart med familjen hema dagen :)

Nar vi kom hem efter skolan sa fraga Anthony (Jeremys lillebror) om jag ville spela fotboll med han, sa da givk jag ut och gjorde det, och Jimmy var ocksa med. Sen efter ett tag kom aven Jeremy och var med. Sen hade det gatt nagon timma och da fraga han om jag ville ga in och spela wii istallet, och da gjorde vi det och jag kom sist i bowling (igen! bade i verkligheten och pa tvspel! )': ) sen spelade vi "baseball" och jag forlorade med 6-0 ! hahaha, saaa kass ar jag :( hoppas christian far ett wii i fodelsedagspresent sa jag kan ova.. hahah :p

men iallafall nar vi hade spelat wii fragade han om vi skulle spela biljard, sa da spelade jag mot han och han vann stoooort over mig, och sen spelade jag mot Jimmy och da vann jag :D wooho! inte illa for att vara mig :)

Sen sa at vi; Jag at bara treratters idag, tog inte nan kottfarsrora som var huvudratten samt ingen ost eller korv :P mrn jag at en dubbeltoast som forratt, och pizzabit som huvudratt samt nan efterettsgrej :p det var trevligt beaucoup:  sen gick jag och tog en dusch och nu sitter jag har :)

Men jag kanske ska beratta vad vi har gjort idag. Jo vi har som sagt varit i St Emilion. Vaaarldens trakigaste stad formodligen xD haha, nej men vi kom dit da, sa skulel vi fa ga fraitt hela dagen! skitkul tyckte ju vi.. forutom EN sak som vi marke nar vi (jag max evelina mony) gick dar. det var BAAARA vinbutiker. vi hittade ett vin for 2200 Euro. 19800 kronor alltsa :p billgit och bra tankte vi och slog till pa det./ elle rinte :) men iaf sa fragade vi efter en mataffar, sa fick vi vagen och gick dit, det var en bit att ga. nar vi kom fram, "ferme entre 12:30 à 15:15" (stangt mellan halv ett och kvart over tre) . klcokan var 12;33. sa, tre minuter for sent kom vi xD men iaf sa gick vi upp och tog varat fika, elelr aa picknicken vi hade med oss.  sedan sa gick vi en promenad och sen sa kom vi tillbaka, gick till affaren sen akte vi hem :) resten vet ni :p



nu slanu ska jerelmy sova sa jag maste sluta! pusshej :)

Kommentarer
Postat av: Misse

Oj, det var hetsigt ett tag där, nästan så att man inte han med att läsa alla inläggen men sedan dog det ut och nu har det gått 5 dagar från ditt förra inlägg då du skrev att du var hemma om 4 dagar.

Inte ens ett YESSSSS ja är hemma!! inlägg ser jag.
Därför befarar jag antaga att du stannade där nere och talar nu franska på heltid.
Nåväl, nåväl.

Kan förstå dig, Sverige är sannerligen inget höjdarland..

2008-03-19 @ 08:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0