nu är det fredagkväll

vilket innebär att jag äntligen kan sno datorn innan jag skall äta och sedan bege mig ut på
lite nattliga äventyr! måste passa på ordentligt ikväll eftersom att jag inte kommer vara hemma
på ca en vecka sedan. kommer hem söndag den, vad blir det? 17, tror jag. kan ju uppdatera min
lista lite;

2 dagar kvar till Björnrike
12 dagar till fransmän kommer
30 dagar till jag åker till Frankrike
42 dagar till jag åker till Österrike
52 dagar kvar tills jag kommer hem igen!

som ni ser kommer jag att vara en mycket upptagen kvinna framöver.
men oroa er inte!
jag har mobil och man kan tydligen editera därifrån.
sen så ska jag ta med mig min söta lilla dator upp till vemdalen och där finns det Internet :) :) :)
men,
hursomhaver och lite till

föresten marke, jag är level tre på wow nu :)
måste tacka andreas andersson aka gingeradde
för all den kunskap han har bringat mig
(högerklicka och trycka på 2)
svåra instruktioner måste jag säga!
22 minuter gick och jag kom till level tre.
menmen, den som övar han får färdigheter.
nu råkar ju dock han vara en jag :)

menmen,

måste visst springa och duka nu! :)


ADjsöö<3

Kommentarer
Postat av: Marke

Oj, du reser visst en del du, riktig äventyrare.
Men tillåt mig att fråga, vad finns det för lockande i frankrike?
Vet inte riktigt om det är ett land som förtjänar såpass mycket uppmärksamhet.
Det enda dom har är ett (inte så) högt torn och asterix.
Aldrig förstått detdär med att franska är ett sexigt språk?
låter mest konstigt tycker jag. skulle utrotas, engelska är det internationella språket, inte franska.
Utseende är ju någonting dom inte har i alla fall, i min värld då. Är väl omöjligt för dom att föda blonda barn?
Tycker i alla fall att alla fransyskor och fransmän är svarta, vissa likheter med didär folken som härjar bara lite öst om frankrike.
Samma näsa har dom.


Men nåväl, nu ska jag inte hacka på frankrike. inte deras fel att dom är så lite ariska.

Det jag egentligen skulle skriva var hur mycket jag ogillade world of warcraft.
Jag hoppas innerligt att du inte förlorat greppet helt, level 3 och 22 minuter säger mig att du har många timmar kvar tills du är på level 60 vilket inte är alls bra.

Dendär andreas verkar inte värna om din hälsa alls om han uppmuntrar till sånt där sattyg.
Du har inte funderat på att förgöra honom före han och hans world of warcraft hunnit ta över ditt liv helt?

Kan endast hoppas att du tar ditt förnuft till fånga och tar dig ur detta beroendet med en gång.
det gynnar inte någon.

Jo där hade jag nog fel, det gynnar blizzard ty dom tar ju hutlöst mycket betalt för att ni unga ska få mätta eran lust.

nämnde jag att jag ogillar feta barn?
feta barn som inte försöker bli smala är värre.
Feta barn som spelar world of warcraft är det värsta som finns.

tack

2008-02-09 @ 20:25:42
URL: http://stygg.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0