en liite snäppet konstig dag

Mjoo, det var en konstig dag idag
måste jag säga. Men here i am och
jag lever ju så what the hell :)

Kan tyvärr inte skriva mer änså just nu
för min idiotiska lillasyster ska ha datorn

hon är typ beroende, hon sätter sig här när
hon kommer hem, och släpper den ALDRIG förräns
mamma eller pappa typ drar iväg henne. brukar
oftast ske runt 23-snåret nån gång.

hon har fyrkantiga ögon och luktar limewire.

glömde jag att säga att jag knappt aldrig får använda
datorn längre, vilket leder till mina allt färre antal
inlägg ?

nej marke, snart har jag köpt en ny dator
så då får du mina visa inlägg var dag.
om inte mer!

Kommentarer
Postat av: Marke

Ja,
det må jag säga småsyskon är inget vidare..
Hade själv en sådan för ett tag sedan men gjorde mig av med den i förra helgen.
Det enda den var bra på var att klaga på min "kazza" musik och sedan försöka överrösta min med sina egna NBA toner.

Datorproblem har jag inte haft med den sen jag skaffade min egna någongång när jag var i din ålder.

Men före det så kunde det hända att det blev en del fights om att få underhålla sig med maskinen, kan stolt säga att jag var överlägsen och vann alltför ofta.
Nu vet jag ju inte riktigt hur det är i en sådan kvinnodominerad familj som din, ni kanske inte slåss lika mycket som småpojkar gör?
Synd i sådana fall, fast du kanske ändå inte har en chans?
Men det kan jag väll inte tro, du är väll lite av en träningsnarkoman så du bör nog kunna fightas ganska rejält?
Som en liten kattpalte ungefär, väldigt energisk och på med små vassa slag.

kom just att tänka på att du också har en äldre syster, är det kanske hon som går ivägen när du går på lillsnubben?
Agerar personlig livvakt bara för att du inte ska förgöra den och dominera datorn?

Då kan jag tänka mig att det blir lite svårare..
har själv aldrig behövt tampas med några äldre syskon så är inte så erfaren på området.
Men kan tänka mig att man behöver lägga upp en ganska så sofistikerad plan för att få bukt med problemet.

Du vet mitt nummer om du skulle behöva lite strategisk rådgivning.
Må så vara att jag aldrig tampats med några äldre syskon. Men jag har avklarat flera till synes omöjliga uppgifter i mina dagar.

2008-02-08 @ 00:17:19
URL: http://stygg.net
Postat av: Marke

Ja,
det må jag säga småsyskon är inget vidare..
Hade själv en sådan för ett tag sedan men gjorde mig av med den i förra helgen.
Det enda den var bra på var att klaga på min "kazza" musik och sedan försöka överrösta min med sina egna NBA toner.

Datorproblem har jag inte haft med den sen jag skaffade min egna någongång när jag var i din ålder.

Men före det så kunde det hända att det blev en del fights om att få underhålla sig med maskinen, kan stolt säga att jag var överlägsen och vann alltför ofta.
Nu vet jag ju inte riktigt hur det är i en sådan kvinnodominerad familj som din, ni kanske inte slåss lika mycket som småpojkar gör?
Synd i sådana fall, fast du kanske ändå inte har en chans?
Men det kan jag väll inte tro, du är väll lite av en träningsnarkoman så du bör nog kunna fightas ganska rejält?
Som en liten kattpalte ungefär, väldigt energisk och på med små vassa slag.

kom just att tänka på att du också har en äldre syster, är det kanske hon som går ivägen när du går på lillsnubben?
Agerar personlig livvakt bara för att du inte ska förgöra den och dominera datorn?

Då kan jag tänka mig att det blir lite svårare..
har själv aldrig behövt tampas med några äldre syskon så är inte så erfaren på området.
Men kan tänka mig att man behöver lägga upp en ganska så sofistikerad plan för att få bukt med problemet.

Du vet mitt nummer om du skulle behöva lite strategisk rådgivning.
Må så vara att jag aldrig tampats med några äldre syskon. Men jag har avklarat flera till synes omöjliga uppgifter i mina dagar.

2008-02-08 @ 00:17:34
URL: http://stygg.net
Postat av: Marke

Ja,
det må jag säga småsyskon är inget vidare..
Hade själv en sådan för ett tag sedan men gjorde mig av med den i förra helgen.
Det enda den var bra på var att klaga på min "kazza" musik och sedan försöka överrösta min med sina egna NBA toner.

Datorproblem har jag inte haft med den sen jag skaffade min egna någongång när jag var i din ålder.

Men före det så kunde det hända att det blev en del fights om att få underhålla sig med maskinen, kan stolt säga att jag var överlägsen och vann alltför ofta.
Nu vet jag ju inte riktigt hur det är i en sådan kvinnodominerad familj som din, ni kanske inte slåss lika mycket som småpojkar gör?
Synd i sådana fall, fast du kanske ändå inte har en chans?
Men det kan jag väll inte tro, du är väll lite av en träningsnarkoman så du bör nog kunna fightas ganska rejält?
Som en liten kattpalte ungefär, väldigt energisk och på med små vassa slag.

kom just att tänka på att du också har en äldre syster, är det kanske hon som går ivägen när du går på lillsnubben?
Agerar personlig livvakt bara för att du inte ska förgöra den och dominera datorn?

Då kan jag tänka mig att det blir lite svårare..
har själv aldrig behövt tampas med några äldre syskon så är inte så erfaren på området.
Men kan tänka mig att man behöver lägga upp en ganska så sofistikerad plan för att få bukt med problemet.

Du vet mitt nummer om du skulle behöva lite strategisk rådgivning.
Må så vara att jag aldrig tampats med några äldre syskon. Men jag har avklarat flera till synes omöjliga uppgifter i mina dagar.

2008-02-08 @ 00:17:55
URL: http://stygg.net
Postat av: Marke

Ja,
det må jag säga småsyskon är inget vidare..
Hade själv en sådan för ett tag sedan men gjorde mig av med den i förra helgen.
Det enda den var bra på var att klaga på min "kazza" musik och sedan försöka överrösta min med sina egna NBA toner.

Datorproblem har jag inte haft med den sen jag skaffade min egna någongång när jag var i din ålder.

Men före det så kunde det hända att det blev en del fights om att få underhålla sig med maskinen, kan stolt säga att jag var överlägsen och vann alltför ofta.
Nu vet jag ju inte riktigt hur det är i en sådan kvinnodominerad familj som din, ni kanske inte slåss lika mycket som småpojkar gör?
Synd i sådana fall, fast du kanske ändå inte har en chans?
Men det kan jag väll inte tro, du är väll lite av en träningsnarkoman så du bör nog kunna fightas ganska rejält?
Som en liten kattpalte ungefär, väldigt energisk och på med små vassa slag.

kom just att tänka på att du också har en äldre syster, är det kanske hon som går ivägen när du går på lillsnubben?
Agerar personlig livvakt bara för att du inte ska förgöra den och dominera datorn?

Då kan jag tänka mig att det blir lite svårare..
har själv aldrig behövt tampas med några äldre syskon så är inte så erfaren på området.
Men kan tänka mig att man behöver lägga upp en ganska så sofistikerad plan för att få bukt med problemet.

Du vet mitt nummer om du skulle behöva lite strategisk rådgivning.
Må så vara att jag aldrig tampats med några äldre syskon. Men jag har avklarat flera till synes omöjliga uppgifter i mina dagar.

2008-02-08 @ 00:19:51
URL: http://stygg.net
Postat av: Marke

Ja,
det må jag säga småsyskon är inget vidare..
Hade själv en sådan för ett tag sedan men gjorde mig av med den i förra helgen.
Det enda den var bra på var att klaga på min "kazza" musik och sedan försöka överrösta min med sina egna NBA toner.

Datorproblem har jag inte haft med den sen jag skaffade min egna någongång när jag var i din ålder.

Men före det så kunde det hända att det blev en del fights om att få underhålla sig med maskinen, kan stolt säga att jag var överlägsen och vann alltför ofta.
Nu vet jag ju inte riktigt hur det är i en sådan kvinnodominerad familj som din, ni kanske inte slåss lika mycket som småpojkar gör?
Synd i sådana fall, fast du kanske ändå inte har en chans?
Men det kan jag väll inte tro, du är väll lite av en träningsnarkoman så du bör nog kunna fightas ganska rejält?
Som en liten kattpalte ungefär, väldigt energisk och på med små vassa slag.

kom just att tänka på att du också har en äldre syster, är det kanske hon som går ivägen när du går på lillsnubben?
Agerar personlig livvakt bara för att du inte ska förgöra den och dominera datorn?

Då kan jag tänka mig att det blir lite svårare..
har själv aldrig behövt tampas med några äldre syskon så är inte så erfaren på området.
Men kan tänka mig att man behöver lägga upp en ganska så sofistikerad plan för att få bukt med problemet.

Du vet mitt nummer om du skulle behöva lite strategisk rådgivning.
Må så vara att jag aldrig tampats med några äldre syskon. Men jag har avklarat flera till synes omöjliga uppgifter i mina dagar.

2008-02-08 @ 00:22:42
URL: http://stygg.net
Postat av: Marke

Ja,
det må jag säga småsyskon är inget vidare..
Hade själv en sådan för ett tag sedan men gjorde mig av med den i förra helgen.
Det enda den var bra på var att klaga på min "dumma" musik och sedan försöka överrösta min med sina egna NBA toner.

Datorproblem har jag inte haft med den sen jag skaffade min egna någongång när jag var i din ålder.

Men före det så kunde det hända att det blev en del fights om att få underhålla sig med maskinen, kan stolt säga att jag var överlägsen och vann alltför ofta.
Nu vet jag ju inte riktigt hur det är i en sådan kvinnodominerad familj som din, ni kanske inte slåss lika mycket som småpojkar gör?
Synd i sådana fall, fast du kanske ändå inte har en chans?
Men det kan jag väll inte tro, du är väll lite av en träningsnarkoman så du bör nog kunna fightas ganska rejält?
Som en liten kattpalte ungefär, väldigt energisk och på med små vassa slag.

kom just att tänka på att du också har en äldre syster, är det kanske hon som går ivägen när du går på lillsnubben?
Agerar personlig livvakt bara för att du inte ska förgöra den och dominera datorn?

Då kan jag tänka mig att det blir lite svårare..
har själv aldrig behövt tampas med några äldre syskon så är inte så erfaren på området.
Men kan tänka mig att man behöver lägga upp en ganska så sofistikerad plan för att få bukt med problemet.

Du vet mitt nummer om du skulle behöva lite strategisk rådgivning.
Må så vara att jag aldrig tampats med några äldre syskon. Men jag har avklarat flera till synes omöjliga uppgifter i mina dagar.

2008-02-08 @ 00:25:46
URL: http://stygg.net
Postat av: Marke

Ja,
det må jag säga småsyskon är inget vidare..
Hade själv en sådan för ett tag sedan men gjorde mig av med den i förra helgen.
Det enda den var bra på var att klaga på min "dumma" musik och sedan försöka överrösta min med sina egna NBA toner.

Datorproblem har jag inte haft med den sen jag skaffade min egna någongång när jag var i din ålder.

Men före det så kunde det hända att det blev en del fights om att få underhålla sig med maskinen, kan stolt säga att jag var överlägsen och vann alltför ofta.
Nu vet jag ju inte riktigt hur det är i en sådan kvinnodominerad familj som din, ni kanske inte slåss lika mycket som småpojkar gör?
Synd i sådana fall, fast du kanske ändå inte har en chans?
Men det kan jag väll inte tro, du är väll lite av en träningsnarkoman så du bör nog kunna fightas ganska rejält?
Som en liten kattpalte ungefär, väldigt energisk och på med små vassa slag.

kom just att tänka på att du också har en äldre syster, är det kanske hon som går ivägen när du går på lillsnubben?
Agerar personlig livvakt bara för att du inte ska förgöra den och dominera datorn?

Då kan jag tänka mig att det blir lite svårare..
har själv aldrig behövt tampas med några äldre syskon så är inte så erfaren på området.
Men kan tänka mig att man behöver lägga upp en ganska så sofistikerad plan för att få bukt med problemet.

Du vet mitt nummer om du skulle behöva lite strategisk rådgivning.
Må så vara att jag aldrig tampats med några äldre syskon. Men jag har avklarat flera till synes omöjliga uppgifter i mina dagar.

2008-02-08 @ 00:32:10
URL: http://stygg.net
Postat av: Marke

Ja,
det må jag säga småsyskon är inget vidare..
Hade själv en sådan för ett tag sedan men gjorde mig av med den i förra helgen.
Det enda den var bra på var att klaga på min "dumma" musik och sedan försöka överrösta min med sina egna NBA toner.

Datorproblem har jag inte haft med den sen jag skaffade min egna någongång när jag var i din ålder.

Men före det så kunde det hända att det blev en del fights om att få underhålla sig med maskinen, kan stolt säga att jag var överlägsen och vann alltför ofta.
Nu vet jag ju inte riktigt hur det är i en sådan kvinnodominerad familj som din, ni kanske inte slåss lika mycket som småpojkar gör?
Synd i sådana fall, fast du kanske ändå inte har en chans?
Men det kan jag väll inte tro, du är väll lite av en träningsnarkoman så du bör nog kunna fightas ganska rejält?
Som en liten kattpalte ungefär, väldigt energisk och på med små vassa slag.

kom just att tänka på att du också har en äldre syster, är det kanske hon som går ivägen när du går på lillsnubben?
Agerar personlig livvakt bara för att du inte ska förgöra den och dominera datorn?

Då kan jag tänka mig att det blir lite svårare..
har själv aldrig behövt tampas med några äldre syskon så är inte så erfaren på området.
Men kan tänka mig att man behöver lägga upp en ganska så sofistikerad plan för att få bukt med problemet.

Du vet mitt nummer om du skulle behöva lite strategisk rådgivning.
Må så vara att jag aldrig tampats med några äldre syskon. Men jag har avklarat flera till synes omöjliga uppgifter i mina dagar.

2008-02-08 @ 00:38:02
URL: http://stygg.net
Postat av: Marke

Ja,
det må jag säga småsyskon är inget vidare..
Hade själv en sådan för ett tag sedan men gjorde mig av med den i förra helgen.
Det enda den var bra på var att klaga på min "dumma" musik och sedan försöka överrösta min med sina egna NBA toner.

Datorproblem har jag inte haft med den sen jag skaffade min egna någongång när jag var i din ålder.

Men före det så kunde det hända att det blev en del fights om att få underhålla sig med maskinen, kan stolt säga att jag var överlägsen och vann alltför ofta.
Nu vet jag ju inte riktigt hur det är i en sådan kvinnodominerad familj som din, ni kanske inte slåss lika mycket som småpojkar gör?
Synd i sådana fall, fast du kanske ändå inte har en chans?
Men det kan jag väll inte tro, du är väll lite av en träningsnarkoman så du bör nog kunna fightas ganska rejält?
Som en liten kattpalte ungefär, väldigt energisk och på med små vassa slag.

kom just att tänka på att du också har en äldre syster, är det kanske hon som går ivägen när du går på lillsnubben?
Agerar personlig livvakt bara för att du inte ska förgöra den och dominera datorn?

Då kan jag tänka mig att det blir lite svårare..
har själv aldrig behövt tampas med några äldre syskon så är inte så erfaren på området.
Men kan tänka mig att man behöver lägga upp en ganska så sofistikerad plan för att få bukt med problemet.

Du vet mitt nummer om du skulle behöva lite strategisk rådgivning.
Må så vara att jag aldrig tampats med några äldre syskon. Men jag har avklarat flera till synes omöjliga uppgifter i mina dagar.

2008-02-08 @ 08:31:51
URL: http://stygg.net
Postat av: Marke

haha, avskyr du inte bara blogg.se?
Först ger dom mig error när jag skickar kommentarer och nu visas dom ändå.
skrääääp

nåväl, du kan väll ta bort ett par

2008-02-08 @ 08:33:32
URL: http://stygg.net
Postat av: johanna

älskar dig också!

2008-03-12 @ 19:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0