25-2 ... februari alltså

mjao, och inte mjao som en katt utan mer jao, som i ja fast ett o på slutet, och ett m i början, för att markera hur tveksam jag är. skratt på det, på skrattnet.net.tjuvlyssna på mig

hmm, iallafall är det en fransman in tha house,
han ligger la och sover ifs, men faktumet är fortfarande här.

wellwell whatever

har sovit i Johannas rum, tyyp en vecka.
Sen så har jag kollat ett X antal gånger, på
vääärldens gulligaste film,
Alvin and the chipmunks <3<3<3<3<3<3<3<3<3
om ni inte har sett den borde ni faan göra det


menmen,
jag är lite trött och mina framtänder är hungriga

ett besök i kylskåpet hade suttit fint :)

Så, godnatt kära läsare,
må jag återvända när jag är mer energifylld.


MERXI

Kommentarer
Postat av: Misse

Måste vara jobbigt med en fransman som tar musten ur dig totalt, du verkar ju helt nere..
Vet att åtminstone 3 av dina läsare spänt väntar på bild av fransören.
Finns det planer på att dela med dig av en sådan?

Tycker också att det verkar lite underligt att du låter han sova ensam i sängen, det är en fransman. och en sådanhär chans kommer antagligen inte igen inom di närmaste 5 åren.
Tycker att du tar dina chanser i afton och testar vad den går för.
Den måste väll vara ganska villig, jag menar, det är faktiskt en pojke?
Har dock ingen information om ålder på denna så kan inte vara helt säker, men är han över 9 år så finns det garanterat en sak hän tänker på 20 timmar varje dygn..

2008-02-26 @ 20:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0