not one of your stories

unlike the rest of the world you'll today feel
released
revealed
re-re-anything



Hm. Ska snart på vårt luciaframträdande.
Hoppas det blir kul, för jag är fan så trött på detta.

(och det är första gången idag)


Är hungrig (som alltid)
och trött. (sovit för lite för länge)

idag borde jag sova tidigt.
fast- jag ska städa.

det ska vara rent här innan fredag
då ska jag hylla idol.
hjälp mig.
jag längtar verkligen tills idol är över så jag kan
få ett liv igen!

kankse borde klippa mig och skaffa mig ett jobb..?


Mamma kommer förhoppningsvis hem snart, med lite
gottgottigottgott. (mat)

Postade ett brev till Emilia idag!
Vilket betyder att hon kmr få det imorgon.
eller på fredag. Who knooows?
hon måste svara
du måste svara


åh.. jag lyssnar på kooks just nu
som känns lite oldschool.
men de är bra ändå

borde lägga in låtarna på min ipod.
borde lägga in låtar överhuvudtaget.
har 34 låtar där
pinsamt lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0