goes deep

hmm.
jag brukar alltid föredra att planera. 
  planera det mesta som kommer i min väg,
kanske är det just därför min kalender har
blivit så behövd under föregående termin.

men nu, nu är det lov. idag var första gången på
två veckor jag öppnade min kalender.
vad tom den kändes.

den speglar mig, mitt liv.
   på skolveckorna är den fylld, massor av färger
   och texter och notes, ackompanjeras av fartfyllda dagar.
 nu gapar dag efter dag tomma.
både i kalendern och i mitt liv.

lite skönt är det.
men jobbigt när man tänker.

man kanske borde sprida ut det lite mer? 

Kommentarer
Postat av: kissy

man kan väll skriva när idol börjar typ. eller körprogrammet.

2008-12-29 @ 22:35:39
URL: http://jagvill--inte.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0