funderingar

hmm.
imorgon (eller ja, om 30 minuter)
är det årets sista dag.

och jag sitter här, lite kluven.
har världens halsont och hosta.
lagom kul att vara ute och parta
när man varannan minut hostar upp
en härlig slemboll? njä,
inte fräscha tjejen precis.

trots detta ska jag infinna mig på druvefors
för lite förfestande och mysmiddag med
några brudar, båda nära och nya.

känner på mig att jag kommer get lost by the minute
och bara sjunga och skrika som aldrig förr.
vilket kommer resultera i en ännu hesare
och förstördare hals på torsdag

fast det är ju bra, då kanske jag slipper åka
till john kincade, sångcoachen, på fredag.
öppet hus, jag vet inte om jag vågar!

isåfall blir det nog "this is the life" och "bubbly"
som jag sjunger. ISÅFALL. remember that.
det känns ungefär 70-30 att jag stannar hemma.

jag har nyårslöften. det har jag.
dom måste jag hålla

natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0