oktober 21

jaag haaaaar roligt
not !

lyssnar på "you're the inspiration" av Chicago, vilket leder till att jag har blivit
såhär läskigt smörig och vill bara säga till allt och alla att jag älskar dom.
fast, eeh, det är inte riktigt min grej..
men jag kan ju säga det ändå :)
JAG ÄLSKAR ER

fast mest av allt älskar jag christian..

så där :D nu har jag smörat klart för resten av månaden ^^


idaaaaaag har jag tränat fotboll
& j'aime.


c'est automne et le feuilles sont tombent.


Johanna städade hela mitt rum. JAG ÄLSKAR DEJ !! haha
jag är värsta pussy idag x)



jag vet inte vad jag ska skriva
jag längtar till våra inomhuscuper som fan :) (: :) (: :) (: :) (: :) (: :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0