Trevliga MSN-konversationer

Mys Persson säger:
hej vad är 89.6%
Amanda <3 Christian - JAG ÄR NOG INTE HÄR I NÄRHETEN säger:
hej det är procenten på min hjärnkapacitet under svårt tortyr
Mys Persson säger:
okej ville bara veta hej då ska dra nu puss och knull


21:04:49 Mah.      Amanda <3 Christian   vad gör du?
21:04:56 Amanda <3 Christian      Mah.   jag väntar
21:05:04 Mah.      Amanda <3 Christian   på jultomten?
21:05:10 Amanda <3 Christian      Mah.   hur visste du?
21:05:39 Mah.      Amanda <3 Christian   gjorde jag också hela året när jag var i din ålder







annars har jag allmänt tråkigt och ogillar just nu skum då det tycks dölja massa fina bitar! ;)


HUR LÄGGER MAN IN BILDER HÄR ?


image2

SÅ GJORDE MAN NOG :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0