10 novemmmbeerrr

imorgon fyller åsa år
så kommer jag ihåg det :)


thereses kusin fyller år idag tror jag xD
eller så har jag bara fått för mig det


atm pratar jag med emilia för första gången på två veckor
haha emilia nämns alltid i mina inlägg typ :)

så lyssnar jag på Michael buble - everything
haha man blir så jävla smörig av att lyssna på såna här låtar :O


& så kommer christian hem inatt meed :D
så nu vet alla det (:



jag har inget och skriva tyvärrrrr allltsåå


thmm joo kanske ska åka till mariedal cup sen.
och kolla på simon :O '
och så tror jag att äspered också spelar fakitskt :P
för er intresserade ^^

♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♪ ♪ ♪ ♫ ♫ ♫ ♪ ♫ ♪
and in of this crazy lives,
and through these crazy times
it's you, it's you, you make me sing,
 you're every line, you're every word,
you're everything
you're every song, that i sing along,
cause you're my everything
♪♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪


nu blev de simple pläään!


och jag får köra moppe
och jag får köra moppe
och jag får köra moppe
och jag får köra moppe
och jag får köra moppe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0