6 juli (:

fredag fredag fredag!

har ännu inga planer på hur kvällen kommer att se ut, men
det märker vi väl!

är förbannat riktigt trött i alla fall, fast ska snart in till stan.
igen.
har vart i stan varenda dag denna veckan tror jag.
och veckorna innan.

jag älskar mitt fritidskort.

och igår köpte jag faktiskt mina jeans
som jag har velat ha i typ en månad!
( tack pappa )

så nu har jag inte mycket pengar kvar,
typ 500.. men jag har tusan fått allt jag vill ha
så jag är förbannat nöjd ändå! :)


måste hitta min jeanskjol nu med (också ny förövrigt)
för jag har hört att det är varmt ute

bara min benhinnor klarar sig!


kan ju inte gå runt och svettas som en liten apa i stan
inte i aplared heller ifs
fast befolkningen här är ju typ hälften apor,
så ingen skulle väl märka något





fan vad tuff du är du? hårding..




Nej, nu går bussen snart! 
 

skriver mer nån annan dag



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0