nu är det den åttonde

typ tradition att skriva här i .
det enda jag kan göra för att simpelt underhålla mig själv.
och imorgon = söndag = pluggaaaa

menmen, jag har på två sätt, inte gett upp hoppet och ändå gjort det.

fast nu är det pengar som gäller. pengar, pengar, steinhawrt pengar!

bahahahha, idag har jag spelat wow. ligger nu på lvl 2.
HAHAHA, det är tråkigt. på riktigt.

jag har ont i  min mage. borde äta lunch.

ser ingen underhållning i det här längre.
mer tidsfördriv.
& jag är rätt nöjd för jag är inte lika galen längre

vad hände med vårt La N ?  !  :O
idag kanske? :)
= nada pluggeri

baba, skit samma

cause diamonds are forever                                         * <- diamond


abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö

hmm, undra vem snubben som kom på vart alla tangenter på tangentbordet skulle sitta var?
och vad lade grunden till detta ? hade det helt enkelt inte bara vart lättare att, typ ha alla i bokstavsordning?

qwertyuiopåasdfghjklöäzxcvbnm

sök svar och ge till mig cuz boy i'm interesente.d ekde .

ahahaha så patetiskt.
nu orkar jag inte mer på rikgitg

Kommentarer
Postat av: Marke

Allt låter riktigt hemskt, vart är de positiva orden?
Nästan så man måste lida med dig din stackare.
Det var jag som kom på tangentbordslayouten, det blev såhär mest för att jag ville det.

varför kommenterar inte dina vänner i din blogg? Nästan så jag börjar oroa mig för att det inte finns några och det vore ju tråkigt om jag var den enda i hela världen som brydde mig om ens att läsa här!

Vad spelar du wow för när det finns så mycket bättre saker att slösa sin tid på! Insett att det är ganska tråkigt att wara en gaymer nu?

2007-12-08 @ 15:21:44
URL: http://www.stygg.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0