december 3

you've got every right you want to hit the road


tjeeeeena att det är kallt här.
nu menar jag inte kallt, som i känslomässigt kallt.
utan kallt, som i KALLT SOM FAN FÖR ATT DET ÄR VINTER UTE!
& kanske lite kallt för att jag längtar. ändå.

jag längtar till massor av saker.
orkar ifs inte med så mycket just nu.

var på hjärtkontroll idag
tänker inte skriva ner hur det gick
för det behöver ni nämligen inte bry er om.



är hungrig
ska äta
och sluta skriva
börja tänka
planera
längta
och glömma :)


pussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

Kommentarer
Postat av: Marke

Åh, har ni
snö idag?
Här har all snön minsann smält iväg och blivit vatten som förstör för mig, tror nog att jag föredrar snö före vatten, vattnet är så fuktigt medans snön är ganska torr. Blir så smutsig av vatten, speciellt dethär vattnet vi har här.
Låter som det blev god mat idag, vad serverades?

Jodå, nog övervakar jag din blogg minsann, men du skriver inte så ofta, lite tråkigt, jag behöver ständigt bli matad med ny information. Jag kollar förbi minst en gång om dagen då jag går igenom alla mina bokmärken, hädanefter hoppas jag få lite mer att läsa.
Kanske lite roligare att skriva när folk kommenterar, noterat att dom som läser här tenderar att vara ganska dåliga på det.
Det bästa är att du inte ens kan säga att jag inte får kommentera ty detta är en allmän blogg där alla får. Men hoppas dock givetvis att du går med på det.

2007-12-03 @ 16:56:18
URL: http://www.knivskuren.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0