23 december

Långt blogginlägg coming up

Hmm.
Det var hela tre dagar sedan jag skrev.
fråga mig inte varför men nu blev jag väldigt skrivsugen (;

Julafton imorgon, och jag är klar med alla julklappar.
Zackarias och Petter kvar bara, men jag köper in mig i
Emelies och Johannas paket till dom (Y)

Ska bara slå in ännu en grej till Emelie.
Hennes fjärde julklapp, haha.

Köpte sista och lättttt dyraste julklappen(arna) idag.
Till christian, fast han ska få den imorgon,
om jag får skjuts till han imorgon. Det hoppas vi på!

Nu kom precis min slav Therese hit och lämnade
julklappar till mig :) Hon fick sina i fredags, eller
torsdags eller onsdags eller jag vet inte ^^

Kallt är det här också!
Men whatever, alla ni trogna läsare ska få ta
del av mina forna dagar.

I Fredags var vi på Liseberg, vårt "tjejgäng" förutom
Ewelina som egentligen inte alls stavas med w.
Det var sjukt mysigt och man blir på så toppenbra
humör. Förutom att det var typ - 2000*C.
Men vi bortsåg från det och värmde varandra.
(Självklart utsåg vi offer i radiobilarna. Tjuriga sådana)

I Fredags kväll kom jag hem, började kolla på en jättebra
film, Juwanna Mann, och blev jäävligt förbannad när jag
vaknade och kom på att det var lördag och klockan var 12.31.
Jag hade alltså somnat mitt i filmen :@

Jag gick upp och satte på min trogna dator, hela min familj
passade lixom på att åka till staden när jag låg och sov.
Jag fick en bra idé om att städa hela huset! (Y)
Jag började med mitt rum som då såg förjävligt ut.
5 timmar senare, när klockan slog 18.00 var det strålande
fint och både garderoben, skrivbordet och 3/4 byrån var
rensad och skinande ren. Bra sätt att kasta bort en lördag
kan tyckas, men ack jag vart nöjd (trött dock) efteråt.
Vid sjutiden kom jag på att jag inte hade ätit något på hela
dagen då jag lagt all tid på städning. Så jag gjorde tre mackor.
Sen kom Christian hit och då åt han (Y)

Sen var det söndag.. Efter ett tag åkte Christian hem och jag åkte
in till stan för att hitta en julklapp åt den senast nämnda. Jag
hittade en (två faktiskt) och ska ge dom till honom imorgon
på julaftoooooon.. Sedan har jag kommit hem och nu nu sitter jag här.

Fick ngn konstig känsla i mig precis, vet inte vad det är!
Menmen, känns konstigt i alla fall ^^

Nu ska jag gå och äta, för jag har återigen glömt att äta idag.
Man tänker inte på det när man är ledig! :)

Pusshej & om jag inte skriver imorgon; God Jul (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0